آخرین اخبار
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
بازدید:۵۹۳
صد آنلاین | وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت که فلسطین و اسرائیل برای ایجاد فرصت‌های دستیابی به صلح به رهبری جدید نیاز دارند.
کد خبر : ۵۲۴۳۰

 

به گزارش صد آنلاین ، هیلاری کلینتون، طی سخنرانی در مجمع اقتصادی بلومبرگ در سنگاپور گفت: ما باید محیطی ایجاد کنیم که در آن فرصتی برای احیای روند صلح بین فلسطین و اسرائیل وجود داشته باشد. فرصتی که دو طرف را قادر می‌سازد تا فرصت صلح بر مبنای راه حل دو دولتی را داشته باشند.

 

 

 


به گزارش نووستی، وی افزود: دستیابی به صلح با انتخاب رهبری جدید مهیا می‌شود.

وال استریت ژورنال پیشتر نوشت که حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، معتقد است که برای حفظ بقای سیاسی خود از ادامه جنگ حمایت می‌کند، اما این فرصت برای آن محیا نخواهد شد و در بحبوحه تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل در قدرت باقی نخواهد ماند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۳۴ روز بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام کرده است که بیشتر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. شمار زخمی‌ها نیز بیش از ۲۶ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم نزدیک به ۵ هزار نفر می‌باشد.

4461/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها